Slottet frå 1665 mellom fjord, fonn, fjell og fossefall

Hjem Problem med billettkjøpet?

Problem med billettkjøpet?

Enkelte bankar har lagt inn ekstra sikring på netthandel. Dei krever då at du loggar deg på nettbanken for å godkjenna kjøpet. Ta kontakt dersom du får problem med å gjennomføra kjøpet, så hjelp vi deg.

Det siste som skjer i betalingsprosessen er belasting av konto. Dersom du ikkje har fått billettar kan du vera trygg på at du heller ikkje har fått belasta din konto. Berre prøv igjen.

Dersom du t.d. har kjøpt billettar til feil dato og vil byta, eller ønskjer å oppgradera billetten til å inkludera middag og ev. overnatting, kan vi ordna dette. Ta kontakt med oss på ticketco@baroniet.no så hjelper vi deg.

Eventuelle feilmeldingar angåande billettane vert motteke med takk på epost til ticketco@baroniet.no.